אורתופדיה כללית

אורתופדיה

בעיות אורתופדיות והכאבים הנלווים אליהן יכולים לנוע בין אי נוחות קלה לייסורים קשים.

כאב כרוני הנגרם מבעיה אורתופדית פוגע לא רק בתנועתיות אלא גם ברווחה הנפשית.

עצמאות מופחתת, חוסר יכולת לעבוד בצורה יעילה עקב פעילות גופנית מוגבלת או הימנעות מהשתתפות בפעילות ספורטיבית מהנה, כל אלו עלולים לגרום סבל פיזי, הפרעות שינה ועלייה במשקל עקב חוסר פעילות מספקת.

זהו מעגל של כאב ותסכול שקשה לצאת ממנו ללא טיפול הולם.

לכן הקמנו במרכז הרפואי B.M.C מדיקל סנטר מחלקה אורתופדית, הכוללת צוות מנוסה של רופאים מומחים.

הרופאים שלנו הם בעלי ניסיון מקצועי רב בכלל המצבים האורתופדיים.

במרכז הרפואי B.M.C מדיקל סנטר המומחים שלנו עושים שימוש בכליי אבחון חדשניים ומדויקים, כדי לאפיין ולתכנן את אסטרטגיות הטיפול הייחודית עבור כל מטופל ומטופלת.

ד"ר שי ברנס הוא האורתופד המומחה שלנו לבעיות ברכיים, החל מפציעות ספורט ועד למצבים ניווניים. ד"ר ברנס מאבחן ובונה תוכנית טיפול מותאמת אישית, תוך שימוש בטכניקות הרפואיות העדכניות ביותר במטרה לפתור את הבעיה האורתופדית, להקל על הכאב ולהחזיר במלואו את התפקוד היומיומי למטופלים ומטופלות.

כאשר מדובר בבעיות אורתופדיות בכף הרגל והקרסול, המומחה שלנו הוא ד"ר אייל הלר.
בין אם זה נקע, שבר או כאב כרוני, ד"ר הלר מביא את ניסיונו המקצועי הרב על מנת לתת מענה לבעיות אורתופדיות הקשורות למבנה המורכב והעדין של כף הרגל והקרסול.

לבעיות אורתופדיות של עמוד השדרה, מפריצת דיסק ועד עיוותים בעמוד השדרה, המומחה שלנו הוא ד"ר עודד הרשקוביץ.
במהלך הביקור במרפאה תעברו תהליך אבחון יסודי ובמידת הצורך תקבלו הפניה לבדיקות נוספות וטיפולים מקיפים, שמטרתם להקל על הכאב ולתת תמיכה מלאה למצב הרפואי ולעמוד השדרה.

המטרה שלנו ב- B.M.C מדיקל סנטר היא לפתור את הבעיה האורתופדית במהירות, ביסודיות ובמקצועיות על מנת להגיע לרווחה פיזית ונפשית.
איכות חיים מיטבית היא המחויבות שלנו.

פנו אלינו עוד היום לקביעת תור

דילוג לתוכן